tisdag 3 juni 2008

Malin & Kikki Dag

Äntligen kom den dagen :)
Jag vaknade vid 10 (ovanligt)
Väntade på att Malin skulle vakna (ovanligt)
Vi åkte till Peugeot (konstigt namn) för att fråga om service på hennes bil, möttes av en tokrolig norrlänning som var lika roliga som oss, fast ingen klår ju oss iofs, men ändå.
Sen var det besiktningsdags, möttes av 2 riktigt trevliga snubbar, den ena malde på som faan om att vi var strandraggare och vette gröne allt, besiktningen var väl klar på 1 minut och nu har inte Malin körförbud längre :)
Sen handlade vi massa gott på ICA MAXI och sen åkte vi till Hellasgården och solade. Det blåste rätt kallt, men färg har jag fått iallafall, flagnar på näsan nu, mellan näsborrarna, hur sjukt är inte det?!
När vi ledsnade på Nacka åkte vi hem hit och la oss på gräsmattan utanför.
Jag spådde Malin i kort, det gick dock inte så bra, sen spelade vi Dam å hon vann, såklart.
Nu är det duschen som hägrar och sen ska vi till Kungsholmen, Niklas farfar fyller 84 idag.
Imorgon ska jag spendera hela dagen och natten på Kungsholmen då Stickan ska lägga klinkers i hallen hos oss (äntligen) kommer bli såååå bra!
Så imorgon blir det ev ingen bloggning från min sida.
Räkna inte med det iaf så får det bli en överraskning isåfall.

Hoppas Ni haft det lika skönt som jag idag!

Puss å kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar