torsdag 19 juni 2008

200 dagar

Har nu gått av denna graviditet.
Helt sjukt egentligen om man tänker efter, 365 dagar är det på 1 år å så har jag cirkus 80 dagar kvar, man är gravid i nästan 1 år!

Matchen igår behöver jag väl inte ens kommentera?
Hade dem inte tagit ut segern i förskott så hade det gått sååå mycket bättre, försvarsspelet var det sämsta jag sett nånsin och forwardsen, wtf höll dem på med? Så fort dem fick bollen så passade dem till en ryss, PINSAMT!
Fick låna en Sverige tröja av Malin, men den åkte av innan matchen var slut.

Idag ska Niklas få sitta i baksätet hela vägen upp till Hudik, hur ofta händer det tro?
För 1 år sen precis hände det iallafall när vi åkte upp med Niklas päron.
Ska börja packa och fixa mig i ordning nu å så ska jag kolla hur det går för kära Malin.
Kl 13 ska vi vara på Hertz.

Trevlig midsommar kära läsare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar