torsdag 26 juni 2008

Näsblod dag 2

Vet inte riktigt vad det är med mig, men överskott på järn kan jag väl ändå inte ha?
Jag som aldrig blöder men nu är jag inne på andra dagen, nog för att det står att man kan blöda näsblod, men det var ju för flera månader sen, jaja...

SATC filmen var helt j*vla underbar måste jag säga.
Många tårar och mycket skratt blev det, förstår dock inte hur dem kan göra en 2:a på den, men, men, dem verkar ju vara ganska fyndiga i Amerikat.

Idag står det inte mycket på schemat för min del, har sovit pissdåligt inatt och drömt sjuka saker igen så jag känner mig helt färdig, men kan inte sova bort hela dan även fast jag skulle vilja.
Det enda jag vet är att jag ska äta middag själv.

Pratade med yngsta lillebror igår, förhoppningsvis följer han med oss hit till Sthlm efter semestern för då är han klar med samhällstjänsten så jag får umgås med honom. Vi pratade jättelänge igår och jag blev så imponerad av att han pratade så mycket med mig, mina bröder är inte direkt så talför av sig om man jämför med mig, men det går framåt verkar det som :)

Tack för mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar