måndag 23 juni 2008

Midsommar

Var ju helt j*vla fantastisk måste jag säga.

Vi kom iväg vid 13-tiden kanske från Sthlm.
Lämnade ett spel hos en kompis i Bergshamra och sen dog ljudet i bilen så det gick inte att lyssna på musik, skitkul!
När vi haft en pisspaus i Gävle Bro så funkade det igen så då poppade vi hela vägen till Hudik.
Började med att handla frukost till kommande mornar och sen åkte vi ut till stugan i Råbo.
Malins bror med familj kom dit och vi åt smaskig middag och efterrätt och jag tror nog allt att den lille 2-årige Lucas blev lite på pickalurven för han betedde sig väldigt konstigt på kvällskvisten, plus att han varit det förut, vi skrattade hela kvällen åt honom.

På fredagen var det Hagmyren för hela slanten, träffade massor av roligt folk, bl.a Derva, vi ska ju ha bäbis samtidigt och det var roligt att kramas när magarna tog emot, det måste ha sett jätteroligt ut :)
Vi spelade såklart på hästar, Malin, jag och Niklas var dem som vann en varsin gång, Niklas fick in en högoddsare som han skröt om resten av dan, dock satsades det inte så mycket pengar, men vi gick nästan plus minus noll.
Jag körde eftersom alla andra druckit.
Bytte bil till nedcabbad märsa och åkte till Näsviken för att överraska mina nära och kära, dem hade knytis där så det var massa folk.
Herman och Niklas fann varann på en gång, som vanligt, men jag snodde åt mig några pussar och kramar iaf :)
Var där i nån timme eller två å sen var det middag i stugan igen med massor av jordgubbar till efterrätt *me like*
Satt och lyssnade på Malins onyktra föräldrar och deras äventyr tills klockan blev alldeles för mycket och myggen hade bitit mig.

Lördagen var allmänt seg, dem som känner till Hudik vet att det inte händer så mycket på söndagar och eftersom det var en röd dag så var det söndag. Inte ens DollarStore å Albert & Herbert hade öppet så Malin visade Niklas runt i den stora staden på sightseeing.
Tåget gick kl 15 och jag var sååå åksjuk hela vägen, som tur är så tar det bara 2 ½ timme.
Lagade middag och kollade på Holland matchen.
Blev fint besviken när Ryssland gick och vann, expertkommentatorn Jens sa "Det är omöjligt att hata ryssarna!!" ööööh näe va, det är rätt lätt det faktiskt. Bara dem inte går å vinner hela EM för då vet jag nån som inte kommer va glad, undertecknad....

Igår så var jag med Ullis och Isabella i princip hela dagen och kvällen, hade hur trevligt som helst :)
Vi var till Farsta Centrum och shoppade, jag hade aldrig varit där innan och det var REA överallt så det gjorde ju inte saken sämre :P
Käkade även middag på kvällen och sen fick hon känna på min mage och Bubba sparkade efter ett tag :) :) Så nu Du Malin, nu får Du ligga i!
Fick se massa fina bilder från när Isa var i magen till nu när hon är 6 månader, sötare flicka får man ju faktiskt leta efter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar