lördag 28 juni 2008

Sova, vad är det?

Eftersom jag har förstört min sömn genom att sova idag på eftermiddagen så får jag stå mitt kast nu.
Har tittat på Patrioten, gråtit i mängder och blött näsblod, haft ont i magen och känt Bubba ha nån slags kickboxningsuppvisning där inne.

Mina kära arbetskamrater ringde och skrek i luren, dem är på kryssning nämligen, och dem var hur söta som helst, en del av mig önskar att jag hade varit med dem, men som jag har mått idag hade det inte varit nån bra idé plus att alla skulle vara fulla utom jag, det är ju sällan nån hit.
Men tack för att Ni ringde och sa att Ni saknade mig m.m. GULLEPLUTTAR!!! <3

Now what?

1 kommentar:

  1. Trodde nästan lilla Bubba hade kommit ut nu, men ser att det är ju ett litet tag kvar :) Tänker på er! Kram

    SvaraRadera