tisdag 1 april 2008

Hudik here I come :)

Jag skippar det här med mobilbloggning för det gick inte från min gamla mobbe.

Ringde nyss till Malin, och väckte henne!
Hon sa igår att vi skulle komma iväg senast 10, yeah right :P
Som tur är har ingen av oss bråttom så det gör ju ingenting, och dessutom så är hon rätt så snabb av sig också så hon är väl här på en snörkvart ungefär :)

Planer för dessa 6 dagar, helgen är bestämd, Derva på fredag, Lina på lördag och Malin B på söndag och sen hemgång. Ska sova hos mina kusiner nu i början då jag inte hinner träffa dem nåt i helgen, mamma ska bjuda på mat på onsdag och så måste jag på Team Sportia och träffa Janne, om han är där då såklart. Ska bli sååå skoj att se honom igen, min gamla chef från Sunes, den bästa man kan ha!
Så dessa dagar kommer garanterat att springa iväg, och sen är min heltidssjukskrivning över för denna gång och jag går på halvtid. Ska in till jobbet nu efter vägen och fråga om han har bestämt nåt samt lämna in sjukpappret så jag får ersättning för kommande veckor.

Ja idag är det APRIL också, känns bra, inte långt kvar till sommaren nu och till Bubbas födelse, tiden kommer gå så fort! *hoppas jag*

Har inga planer på att lura nån idag och jag hoppas att jag inte heller blir lurad.

Ha en underbar vecka för det ska verkligen jag ha!

PUSSSSSSSSSSSSSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar