onsdag 9 april 2008

1 vecka kvar

Till UL :) :)
Längtar nåt fruktansvärt!!!!!!

I Sjöstaden snöar det idag, blötsnö... Skitkul! I Hudik har det tydligen kommit en hel del snö... Tur att jag hann åka därifrån innan :P

Skulle ha hit en radiatormänniska idag, men han ringde på dörren när jag var på toa och sen har han inte kommit tillbaka, dålig stil måste jag säga!

Inte så mycket planer för dagen men det blir middag hemma hos Ullis och Isabella, karlarna ska till Gävle och kolla på när Djurgården ska försöka spöa dem, vet dock inte hur det kommer gå, men det skulle va trevligt med 3 poäng. Inte för att jag bryr mig egentligen :P

Har ont i ryggen idag sen hon var där och böjde å bände igår, undrar hur jag ska hitta min 5:e kota och sen kunna få med den i det andra kotgänget, känns inte alltför hoppfullt.

Imöra ska jag jobba igen, 12-17, måste ju gå bra tycker jag.

Tack för idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar