måndag 14 april 2008



En helg har passerat nu, umgicks med Malin i lördags efter jag sovit till kl 12, fy skäms!
Vi var ut till Kungens Kurva och spanade in Babyland då Malin skulle köpa en bilbarnstol.
Man blir ju helt salig av att gå runt där ju, man önskar att man hade pengar i överflöd och plats att ha alla grejer som man vill ha, dem satsar vääldigt mycket på bäbisar här nere måste jag ju säga :)
Köpte även lite till middagen som blev keftedes med potatisgratäng, den verkade gå hem ;)

Jobbade i söndags, satt i kassan mestadels, det kändes idag kan jag säga. Idag slapp jag kassan helt och hållet, istället fick jag äran att inventera konfektyr, godis i mängder, vi hade t.ex. 1850 kexchoklad för den som var intresserad, helt sjukt alltså! Det tog mer än 4 timmar och räkna allt, och städa, folk använder det skeppet för att kasta in diverse grejer som inte hör hemma där, plus en massa halvätet också, smarrigt. Efter jag hade räknat allt så fick jag dra in det med dosan också så det tog ju sin lilla tid det där, ska aldrig mer inventera godiset, så enkelt är det!

Ikväll vankas Backstreet Boys på Hovet, sitter och lyssnar på den nya skivan nu, samt alla gamla godingar, en å annan läre det ju sjungas hoppas jag ;)
Jag har äran att få gå med Jessica som jag inte har sett sen Ö-viksmaran i februari, fy skäms på oss!

Imorgon är vi lediga tillsammans jag och Niklas så vi ska ut å kika lite på IKEA och ev på barnvagnar också, och sen, sen är det ONSDAG, och vad är det som händer då!!? :D :D

För den som har missat det så är det dags för ultraljud, vi får veta när Bubba kommer, hur stor h*n är, titta på alla organ och FÖRHOPPNINGSVIS kanske vi får se könet också, vore verkligen pricken över i:et, om inte så bokar vi in en ny tid för det.
Åååååh vad jag längtar!

Nu ska jag kolla in Facebook lite grann och sen ska jag äta lite bondbröd som jag köpte tänkte jag.

PUUUUUUUUUUUUUUSS!

1 kommentar:

  1. Hallojsan! Hoppas allt är bra, spännande att följa utvecklingen med bebben här på bloggen! :) Såg att jag så tjusigt var tillagd på din blogglista. Man tackar! Nu hamnar du direkt på min också. Massa kramar

    SvaraRadera