onsdag 30 april 2008

Yesterday

Var helt underbar på alla sätt och vis!
Vaknade upp rätt trött, snoozade forever kändes det som.
Hade rätt svårt att somna då jag var så pirrig inför helgen :)

Fick ett samtal från Malin vid 12-13-tiden.
Vi bestämde oss för en promenad i den härliga solen.
Sagt och gjort, hon kom, vi gick, tog båten över till Barnängen och tog en mjukglarre och sen gick vi Henriksdal runt tills vi kom till Sjöstaden.
Gick på bryggorna tillbaka och avslutade med en festis.
Sen hamnade vi i Lumaparken på en kulle och solade, jag blev knallröd (ovanligt) :P
Gick hem och träffade Niklas en sväng innan vi sen åkte hem till Malin för mat och 1000-bitars pusselbyggande. Hade gett mig faan på att jag skulle klara vissa moment innan jag skulle bege mig hemåt och det gjorde jag också vet Du :) Nu är det bara en massa massa massa helvita bitar kvar, skitkul!

Idag sov jag inte alls nå länge, känner mig hur pigg som helst.
Mobilen glömde jag hos Malin och jag känner mig faktiskt lite handikappad, skulle behöva ringa ett samtal och numret finns endast i min mobil, men, men, jag får vänta med det helt enkelt.

Solen skiner minst lika mycket idag *härligt*
Måste bege mig ut sen när Malin kommit förbi med mobben.

Sista april är det idag också, imorgon är det maj, helt sjukt!
Inte allt för långt kvar nu tills jag ska få hålla Bubba i mina armar och ge h*n all kärlek som jag nånsin kan ge *längtar* 21+3 idag. Sommaren kvar.
Blir nog att vi går till brasan som är här i Hammarby Sjöstad, skulle vara underhållning också, Ullis och Fredrik och Isabella skulle också dit :)

Ha en underbar dag!

1 kommentar:

  1. Hittade hit från Familjeliv. Skoj med fler som ska ha barn ungefär samtidigt som en själv (jag har bf 18/8). Tiden rusar verkligen iväg och sommaren brukar ju inte gå långsammare direkt... så innan man vet ordet av det är den slut och vi har våra bebbar hos oss! ;-)

    Trevlig Valborg!

    SvaraRadera