torsdag 17 april 2008

Otroliga Emelie


Har följt denna underbara tjej i hennes blogg i x antal år.
Hon inspirerar mig som ingen annan och verkar vara hur go som helst!
Hon har visat sig vara en riktigt grym fotograf och tar otroligt vackra bilder på allt ifrån landskap till människor.
Hon har nu anordnat en fototävling där hon ska åka till Stockholm och fotografera en vinnare helt GRATIS :)
Nu när jag har en bäbis i magen skulle jag vilja föreviga det med vackra och roliga bilder, det är ju bland dem roligaste minnena man kan ha av sin graviditet.
Och om jag har tur kanske även min sambo har lust att ställa upp på några bilder tillsammans med mig och magen som vi kan förstora upp och rama in och sätta upp i rummet som vår älskling ska bo i sen när h*n kommit ut.
Hoppas vi ses i Fjollträsk :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar