fredag 11 april 2008

Fredagskul

Snart är Karro, Bea och lilla Julia påväg hit och ska hälsa på :)
Ska bli tokroligt då ingen har varit i dessa stadsdelar förut.
Lunch står som prio 1 på schemat iallafall.

Har hunnit med sjukgymnasten idag, det gick väldigt fort, anledningen var att jag nu har hittat mina kotor och det stället som jag ska träna upp med hjälp av gummiband och stå-mot-en-vägg-och-knipa övningar, är ganska öm nu då hon var där och tröck en massa, men ska köra lite grann snart så kanske det värsta ryggontet försvinner, nu när jag snart har passerat halvvägs så kommer det ju bara bli tyngre och tyngre och då är det bra om jag fokuserar på min hållning och tänker på hur jag går, sitter och står.

Jobbade 5 timmar igår, var jättekul att se alla igen, många kunder hade saknat mig och det värmer verkligen att höra *glad*
Nästa gång jag jobbar är på söndag, OB! :)

Ha en underbar dag i solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar