fredag 25 april 2008

Ett glädjande besked

Vaknade rätt pigg imorse måste jag säga så jag snoozade inte som jag gjort alla andra mornar.

Satte mig vid datan för att kolla allt som jag brukar kolla, men eftersom det är löning idag så började jag med banken.
Eftersom jag har varit sjukskriven nu rätt länge och så där så har både jag och Niklas trott att det skulle bli en skitlön, men så va icke fallet. Fick bara 5000:- mindre än honom så det tycker inte jag var fy skam!
Alla pengar är dragna och busskortet är inhandlat så jag har det riktigt bra nu!
Plus att jag ska få pengar från Försäkringskassan också så småningom.

Solen skiner idag igen och jag ska in och möta Karro inne i stan om några timmar.
Sen ska vi möta Sandra i Jakobsberg och köpa doppresent till Julia som ska döpas imorgon.
Det vankas även utgång imöra på Garbos, ska bli riktigt skoj :)
Tyvärr så jobbar jag på söndagen men det är bara att gilla läget!

Btw, har fastnat för ett spel som jag har på min nya mobbe, City Bloxx tror jag det heter, starkt beroendeframkallande, ville bara säga det!

Puss puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar