torsdag 24 april 2008

Förlängd sjukskrivning

Dock bara på halvtid, men ändå. Det är ju tydligen det bästa jag kan få så...
25/5 går den ut så då behöver jag bara fixa bort juni månad så går jag förhoppningsvis på havandeskapspenning efter det.
Var in på försäkringskassans hemsida nu och skrev ut en massa blanketter.
Har fyllt i den jag ska fylla i så gott som det går själv, sen har min chef några papper att skriva också, samt hjälpa mig med dem andra uppgifterna som jag saknar.
Förstår mig inte på deras frågor och krav på dessa blanketter, varför kan dem bara inte komma ut till mig på ICA en dag och se hur det verkligen går till, kanske dem skulle fatta att detta är inget bra jobb för en gravid kvinna.
Kanske åker in till jobbet imöra och får pappren fixade om han har tid, annars jobbar jag på söndag, men då är inte han där.

Solen skiner idag igen, strosade runt efter jag varit på MVC, men skulle behöva bege mig ut igen, nu har jag ju äntligen fått in musik i min telefon så jag tar nog den med mig och går ut sen.
Niklas ska på derby idag, AIK-Djurgården, kommer säkert bli en skandalmatch som alla andra, men han får skjuts hem av älskade Malin så då kan jag känna mig lugn :)

Heja DIF!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar