måndag 28 april 2008

Men kvällen blev desto bättre :)

Som Du kanske kommer ihåg så var jag med i en fototävling, läs några inlägg under.

Var in på Emelie's sida nu och såg till min största glädje att det var jag som vann!!! *hoppar å studsar* :D

http://emelieohlsson.blogg.se/1209406159_vinnare_med_motiverin.html

Det finns inga ord för hur glad jag är just nu, kan inte sitta stilla på stolen ju!
Nu väntar jag på att Niklas ska komma hem från matchen så ska jag dela med mig av denna underbara nyhet och förhoppningsvis kunna övertala honom att vara med på minst 1 bild också :) Han trodde inte att jag skulle ha en chans att vinna men tji fick han!!!!!! :)

Känner mig som världens lyckligaste nu, trots den hemska dagen jag har fått uppleva!

Tusen tack Emelie, det här kommer jag ALDRIG att glömma! :)

Nu ska jag maila henne och bestämma en dag, hoppas på sol här i Sjöstaden då!

Blöta pussar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar