måndag 28 april 2008

Ingen bra dag

Så här dåligt som jag mår idag har jag inte mått på väääldigt länge.
Vet inte vad det är för fel på mig men jag har asont i ryggen och hela kroppen, mår jätteilla, fryser å svettas om vartannat och bölar för ingenting.
BLÄ!
Ringde till Försäkringskassan och hon sa att jag inte skulle få några pengar om min arbetstid inte blev fördelad på ett annat sätt, varje dag, halva dagarna........
Ringde till Pettan och han skulle prata med PA imöra så skulle vi höras efter det.
Jag orkar inte det här längre!
Skulle inte förvåna mig om jag inte får ett öre för denna tid som jag varit halvtidssjukriven, då jävlar!
Nu vill jag bara lägga mig ner i ett varmt bad med massa bra musik och tända ljus!
Näe just det, vi har ju inget badkar....!
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
Kan ingen bjuda mig på en utlandsresa till Maldiverna eller Karibien eller Hawaii eller Thailand eller nästan vart som helst?!
Skulle behöva det jag nu!
Nu kommer tårarna igen, bäst att jag lägger ner....

1 kommentar:

  1. Hoppas du slipper dina tårar när du läser detta, du vann tävlingen i min blogg och har en fotografering att boka i slutet på denna veckan!

    Maila mig! emelie@emelieohlsson.se

    Många kramar
    Emelie

    SvaraRadera