onsdag 16 april 2008

V. 19+3

Äntligen har vi varit på ultraljud!
Jag kände sån lättnad när hjärtat slog på Bubba, har ju inbillat mig av nån konstig anledning att eftersom det verkar vara så lugnt i magen att jaa, Du förstår, men så var ju icke fallet!
Bubba var lugn under ultraljudet också, inte ens när barnmorskan puttade på h*n så blev det nån reaktion.
Hon tröck väldigt hårt på min mage då det var svårt att se nåt eftersom h*n var så stilla och låg så himla långt ner, fick dra ned byxorna t.o.m.!
Allt såg väldigt bra ut, alla organ fungerade och h*n låg väldigt långt ner med huvudet.
Då Bubba var så still så gick det inte att se något kön, vilket jag kände på mig att vi inte skulle få se ändå, men från och med V. 24 så kan man se sa hon så vi bokar en tid privat i juni nångång så vet vi med säkerhet då *förhoppningsvis*
Bubba låg på rygg och kollade upp på mig, h*n är väldigt fascinerad av sin mamma, en mammadiggare ;) Vilket jag absolut kan förstå, hehe!
För den som vill titta på några av bilderna från UL så gå in på länken i vänsterspalten som heter Min graviditet eller ta denna: http://www.familjeliv.se/hem/stor_babislangtan/presentation.php och klicka Dig sen vidare till Bildgalleri.
Fick veta av beräkningarna att jag var i v. 19 + 3 dagar, i V. 20 med andra ord och att Bubba kommer ut 6 september + - 2 veckor cirkus.

JAG ÄR SÅ LYCKLIG!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar