fredag 25 april 2008

Skavsår

Dagen har varit helt underbar!
Tog en lång och skön promenix in till stan, blev 2 stopp, BikBok för en underbar top och en vattenflaska på Vi.
Solen lyste på mig hela vägen och jag var tvungen att ta av mig en tröja, men ack så härligt det var!
Mötte Karro på Centralen, gick och tog en glarre i Kungsträdgården och satte oss och pratade lite. Myspys!
Sen sprang jag ned till Hertz och slog en drill innan vi åkte till Jakan.
Det gick snabbt att hitta presenter till Julia, skriver dock inte vad det är utifall hennes mor läser min blogg :)
Sandra hade fått en massa utslag på kroppen som visade sig vara bältros så hon kan inte följa med på dopet imöra :(

Var iväg till Coop Forum också då jag hörde att dem hade en billig barnvagn där, men det var inget vi fastnade för, den vägde 23 kg om inte mer, och det var ju en kombivagn men olika liftar så det enda som var bra var priset i princip, 2990:-.
Vi ska kolla så fort vi får tid över, har ju mina favvisar!

CANGO Nizza & Highline Basic
HOCO Diamond
CRESCENT Classic
EMMALJUNGA Edge & Smart Duo Classic

Kvällen fortsatte med Så ska det låta, min och Jessas låt spelades Does Your mother know?
Och sen var det Uggla, Var fan är mitt band?
Bästa "dokusåpan" nånsin :D
Snart dags för sängen känner jag, har sånna hemska skavsår på båda hälarna och ovanpå lilltårna och mellan dem flesta andra tår också så jag känner mig lite invalido, hur ska jag kunna dansa rumpan av mig imöra!?

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar