måndag 31 mars 2008

Femte månaden

Tiden går väldigt fort nu när man räknar veckor och månader, jag är ju osäker på hur långt gången jag är men på min FL så står det på ett ungefär och jag är längre gången än vad som står där i vilket fall. *snurr*

Ingen sjukgymnast har hört av sig än så nu skiter jag i dem och åker upp till Hudik, dem har haft en vecka på sig att höra av sig och snart är min heltidssjukskrivning över och jag är så deprimerad av att vara här hemma alldeles själv, finns ingenting att göra och hantverkare som springer in och ut här och borrande i dem andra lägenheter, så less!
Åker upp imorgon med Malin och så stannar jag till på söndag och åker hem med bror då.

Det var kul igår på hockeyn, synd bara att LHC vann, men det var en häftig upplevelse och det tyckte nog Bubba också, vakterna var supergulliga, dem frågade om jag hade betalat för två med tanke på magen och sen så frågade dem mig under matchen hur det gick eftersom jag stod i Färjestadsklacken och hade ont i ryggen, men det gick ju bra ända till den sista perioden, då fick jag ont men 20 minuter härdade jag ut och sen skulle vi sätta oss i bilen och åka därifrån vilket tog hur lång tid som helst, bönderna har inte tänkt till riktigt kom vi fram till.

Vet inte om det kommer bli så mycket bloggande för min del då jag kommer hoppa runt lite däruppe, men det märks ju, tydligen kan man mobilblogga så jag ska kolla hur man gör å se om jag förstår mig på det :P

Tills dess: Lev väl!

Puss å kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar