onsdag 26 mars 2008

ÄNTLIGEN!!!

Idag fick jag äntligen det efterlängtade brevet från SÖS om när vi ska få se vår älskling och få veta när h*n tänker komma ut :)
Den 16/4 sker det och jag längtar nåt fruktansvärt dit :)

Klev upp tidigt idag då vi har besök från hantverkare här, fönstren har lyfts ut och målats om.
Som tur var så hade Ullis och Isabella tid med mig så jag har varit där hela förmiddagen.
När jag kom hem igen så var Niklas hemma med sin far och dem ansvariga för bygget, det var hög diskussion och inte många leenden, men nu börjar det väl äntligen ordna upp sig med allt förhoppningsvis.
Alla vet vad dem ska göra iaf så det känns ju tryggt.

Niklas jobbar sent idag och jag har ingen aning om vad jag ska laga för middag, blir nog nåt lätt och snabbt skulle jag tro.

Funderar på om jag ska kika på en film eller nåt, finns inte så mycket att göra, borde egentligen sätta mig vid pusslet, ett 1000-bitars Lasse Åberg, men är rätt less på det då det bara är vita bitar kvar. Men det ska bli klart, så småningom, det gäller att inte ha för bråttom!

Ha en trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar