torsdag 27 mars 2008

Ännu en dag

Har försvunnit, har verkligen inte gjort nåt speciellt, men vips så var den borta!

Klev upp halv tolv idag och jag kan verkligen inte komma ihåg när jag gjorde det senast, riktigt skönt var det, fast jag vaknade ju med huvudvärk då såklart, men den var inte så jobbig som den brukar.

Satt igång en tvätt och städade lite och sen lade jag mig i soffan och läste Att föda och vänta barn, har kommit halvvägs nu, 400 sidor, minst, är inne på förlossningen nu, massa saker att tänka på och kurser man kan gå och väldigt mycket som Niklas kan hjälpa till med också, men övningarna bläddrar jag förbi, ser alldeles för konstiga ut!

Niklas är hemma och vi ska väl snart vandra till Konsum och komplettera dagens middag som inte är bestämd ännu, finns det nåt tråkigare?

Imorgon ska jag få träffa Malin :D

Ha en trevlig kväll!

Här lyser solen för en gångs skull :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar