onsdag 26 mars 2008

Bloggstopp

Nu har jag avslutat min första blogg som jag hade på blogg.se.

Känns riktigt bra!



Tänkte skriva en förra årets lista nu i denna så den som undrar får veta lite grann :)



Året var 2007



1. Gjorde du något i år du aldrig gjort förut?

- Jag fick vara med om 5 långa utlandsresor

2. Höll du några av dina nyårslöften?

- Tycker inte om att lova saker som jag vet att jag inte kommer att hålla så jag avstod.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

- Jajjemänsan, Malin fick en Emmy, Bea fick en Julia, Ullis fick en Isabella

4. Dog någon som stod dig nära?

- Min älskade dagmamma Britt-Inger (R.I.P)

5. Vilka länder besökte du?

- Mauritus, USA, Thailand 2 grr, Curacao (Karibien)


8. Vad är det största du gjort 2007?

- Fått bästa årslönen nångonsin.

9. Största misstaget?

- Att tro att folk kan förändras.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

- Inte 2007 heller.

11. Bästa köpet?

- Resan till Curacao

12. Vad spenderade du mest pengar på?

- Resor

13. Gjorde någon dig riktigt glad?

- Många :)

14. Vilken låt kommer alltid att påminna dig om år 2007?

- Sarah Dawn Finer - I Remember Love

15. Var du gladare eller ledsnare i jämförelse med tidigare år?

- Både och, men mest gladare, hände ju så mycket skoj :)

16. Vad önskar du att du gjort mer?

- Träffat nära och kära oftare

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

- Tagit åt mig av en dum människa som jag jobbade med...

18. Hur tillbringade du julen?

- I Thailand med Niklas och 10 andra.

19. Blev du kär under 2007?

- Nej

20. Favoritprogram på tv?

- Massor ju, Grey's Anatomy, Desperate Housewifes, O.C, Criminal Minds m.fl.

21. Hatar du någon nu som du inte hatat i början av året?

- Hata är ett starkt ord, nej

22. Den bästa boken du läste i år?

- Spårlöst Försvunnen med Linda Howard

23. Vad gjorde du på din födelsedag?

- Var i Karibien

24. Finns det någon som gjorde ditt år ännu bättre?

- Alla underbara vänner jag fått här nere och självklart gamla vänner!

25. Vad fick dig att må bra?

- Att ha kärlek runt omkring mig och människor som brytt sig om mig

26. Vilken kändis var du mest sugen på?

- Heath Ledger (såklart) Tyvärr så gick han bort i början på året R.I.P utan att få träffa mig....

27. Vem saknade du?

- Kände en enorm saknad när Britt-Inger gick bort

28. De bästa nya människor du träffade?

Egentligen inga nya direkt så, men man har fått bättre kontakt med människor som man har känt sen innan.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar