torsdag 23 januari 2014

Spontandejt

Idag for Niklas till Sälen och kommer tillbaka på söndag så det är jag och tjejerna fram tills dess.

Efter middagen fick jag ett sms från Malin som undrade om vi var hemma.
Några minuter senare plingar det på dörren och in kommer en nyvaken och blyg Elliot med sin söta och höggravida (1 veckas övertid) mamma.

Tjejerna blev väldigt överraskad men vad dem har röjt järnet alltså, så himla roligt att se :)
Nathalie älskar ju att leka med grabbar och Elliot är bara 1 månad äldre än henne så dem kom igång direkt.
Dem har jagat varann i prinsessklänningar och spindelmannenmask, dansat och skrattat.

Och jag och Malin har verkligen kunnat sitta ner och prata, jag visade lägenhetsprospektet och vi "skvallrade" såklart om folket där hemma och en massa annat.
Vi gick i parallellklass på gymnasiet och hon blev snabbt min partykompis.
Hennes föräldrar hade lägenhet inne i stan så det var alltid förfest hos dem och sen var man alltid garanterad en sovplats efteråt ;)

Malin har bott i Stockholm nästan lika länge som jag och det komiska var att vi möttes när vi jobbade på samma bemanningsföretag och blev snabbt det bästa teamet, såklart.
Vi är inte världsbäst på att höra av oss eller att ses men vi vet var vi har varann och det är alltid lika roligt att träffas, hon kan alltid få mig att skratta. 
Har SÅ roliga minnen tillsammans!

För en liten stund sen åkte dem och mina tjejer sover gott nu :)
Nästa gång vi ses så har bäbisen kommit, Nathalie kommer bli överlycklig den dan hon får träffa den så bäbissjuk som hon är :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar