tisdag 14 januari 2014

Kärt återseende

Jag åkte in lite tidigare till stan för att hitta presenter till Tina, hon fyllde år igår :) (hittade även en del till mig själv, varför har jag aldrig besökt H&M Home förut?!?)

När jag är på Centralen på väg till Fridays i Kungsan ser jag plötsligt Tina och Joel gåendes i full fart mitt bland alla människor i ruschen, oddsen på det, så jag springer efter och knackar henne på axeln för att överraska henne och överraskad blev hon :)

Jag ville aldrig sluta krama henne.

Tinas kompis Karro satt redan där och vi kom fram till att det var ett bra tag sen vi sågs också och det var roligt att träffa henne igen.
Vi åt god mat, jag åt kycklingfajitas och drack husets vita som för en gångs skull var riktigt riktigt bra.
Pratade engelska nästan hela kvällen och vi skrattade och skrattade och skrattade.
Tinas aussie Joel var verkligen hur mysig som helst så jag förstår att hon förälskat sig i honom. Och den där accenten (han hade iofs ingen grov accent men ändå) så jävla charmigt.

Tack till Er för en fantastisk kväll,  precis vad jag behövde! ♡

1 kommentar:

  1. Tack själv, kan inte få nog av ditt sällskap ♥puss tina

    SvaraRadera