fredag 24 januari 2014

Fredagsmys

Nathalie var den som var tröttast imorse, som vanligt, hon har ärvt det av mig, fast jag har blivit mycket bättre :)

När arbetsdan började lida mot sitt slut så kände jag hur slut jag var i kroppen.  Det kom en stor leverans idag och eftersom allt måste packas om så blev det mycket lyftande.

Fick skjuts ut till IKEA och där köpte jag 10 flyttkartonger som jag skulle kånka hem kommunalt.
Jag hade för mig att det fanns snören vid packbordet men det gjorde det inte så jag tvinnade tejp och knöt runt.
Trodde inte det skulle hålla hela vägen till Sjöstan men det gjorde det, 45 minuter senare var jag framme.

Mamma hämtade tjejerna på dagis och fixade maten,  vilken klippa!
När tjejerna somnat tog jag ett hett bad,  i en och en halv timme, och sen målade jag naglarna då jag är ledig, omöjligt att ha nagellack på jobbet.

Imorrn ska vi ut på äventyr men det berättar jag mer om då.
Nu ska jag breda ut mig i sängen och njuta av att få sova ensam :P
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar