tisdag 21 januari 2014

Kramens dag

När jag hämtade på dagis så fick jag höra att det var kramens dag idag så jag har kramats extra mycket med tjejerna idag.
Paulina vill för övrigt att det ska vara kramens dag varje dag :) Självklart!

Nån mer jag har kramats med idag är min vackra barndomsvän Lina.
Hon var på en alldeles för dyr Schweizresa i helgen och passade på att stanna i Stockholm några dagar.
Hon har gått igenom rätt mycket den senaste tiden och det är så orättvist att hon ska få utstå så mycket skit som hon gjort. Hon har varit på djupaste botten men har ändå börjat kravla sig sakta uppåt och nu kan det bara bli till det bättre!

Efter våran dejt idag verkade hon peppad och livsglad och hon ser mig som en förebild som står upp för mig själv och som inte tar skit från någon längre, och visst är det så.
Jag känner mig rätt så laddad inför framtiden och 2014 kan inte ha börjat bättre än det gjort tycker jag :)

Lina bor i Hälsingland för tillfället men hon kommer flytta tillbaka till Stockholm igen om ett tag och det är jag väldigt glad över! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar