torsdag 9 januari 2014

Att sakna sina barn

Igår morse lämnade jag tjejerna på dagis för första gången på lääänge kändes det som.
Vi gav varandra en bamsekram innan jag "stressade" till jobbet för vi skulle inte ses förrän på måndag kväll när jag kommer hem till mamma och hämtar dem.

Vet Ni vad det läskigaste är?
Jag tycker det är skönt att vara utan dem.
Jag saknar dem inte, tänker inte på dem.
Känner mig som världens sämsta mamma som har så "konstiga" känslor för dem.

Jag hoppas för allt i världen att när jag får flytta in i mitt eget hem och börjar fokusera på mig själv, att jag ska må bra och älska mig själv igen, att jag då hittar tillbaka till mina känslor för mina tjejer och kommer göra mina veckor med dem till dem bästa och att jag får sakna dem igen.
Dem är ju mitt allt för faan.

/Världens sämsta mamma

2 kommentarer:

  1. Kram och pepp och du är INTE alls världens sämsta mamma!!! Du är bara ännu en mamma som kanske har fokuserat lite för mycket på att vara just mamma och kanske även sambo/fru och då är det tyvärr lätt att glömma bort vad DU behöver för att må bra också...

    Njut av din barnfria tid. Det är ok! Det är tillåtet att må bra utan barnen också. (Och dom har det ju toppen tillsammans med någon annan.)

    Många kramar och önskar dej allt gott! (Å det kommer att gå bra!) ;-)
    // Ulle i Sumpan

    SvaraRadera
  2. Åh tusen tack för Din fina kommentar bästa Ulle!
    Du har säkert rätt :)
    Bamsekram till Dig!

    SvaraRadera