söndag 12 januari 2014

Första visningen - check

Igår putsades det fönster så det stod härliga till, första och sista gången bör tilläggas.
Idag ställde jag klockan på 9 annars vet jag att jag hade sovit över och vaknat när mäklaren ringt på dörren.

Jag städade, plockade undan och gömde det som inte skulle vara framme och sen åkte jag till Sickla och shoppade istället.

Nu när jag och Niklas ska dela på allt så inventerade vi tjejernas garderober och kom fram till att dem skulle behöva lite kläder så jag hittade brallor till dem båda, på rea, 450 spänn för 7 par som egentligen skulle kosta 900, ja gillert!

Hittade även lite fint till mig, stora assnygga vinglas med nån fjäder på från Chilli och 2 inramade tavlor från Jysk för totalt 200 spänn. Och lite annat smått och gott.

Fick ett sms från mäklaren och det ser ju rätt så lovande ut. På dem andra lägenheterna jag och Niklas har sålt har det kommit typ en. Så heja heja, buda nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar