söndag 19 januari 2014

30-årsfest

Attans,  mitt ett-inlägg-per-dag gick i stöpet idag men saksamma för jag har inte haft tid.

Idag (eller igår) var det nämligen överraskningsfest för min lilla Louise som fyller 30 imorrn (eller idag)
Louise och jag gick samma klass på gymnasiet och vi satt verkligen ihop,  vi gjorde allt.
Hon har bott i Stockholm i flera år men jag har bara träffat henne ett par tre ggr innan men hon är en sån vän som alltid finns, om jag verkligen skulle behöva så skulle hon ställa upp och hon betyder en hel del för mig.
Och sen är hon skitsnygg också ;)

Festen ägde rum på Halfway Inn och där satt några bekanta ansikten,  typ hälften av sällskapet och det hade jag inte räknat med :)
Jag satt och pratade med vår gemensamma vän Dennis och vi kom fram till att det var 10 år sen vi sågs sist så vi hade en del att ta igen.
Efter det hamnade vi på Gröna Jägaren och där sjöngs det karaoke (stavas?)
Nu såg jag att dem hade gått vidare så hon får nog en oförglömlig natt och start på sin 30-årsdag.
Hennes Sofie höll ett grymt fint tal som inte lämnade ett öga torrt och hon fick fantastiska presenter.

Tusen tack för att jag fick vara en del av detta!

1 kommentar:

  1. Vad roligt och jäklars vad snygg du är Kikkilajnen ♥

    SvaraRadera