torsdag 30 januari 2014

Snart är det äntligen dags!

Dan före dan före dan...
I nästan ett år nu har jag längtat efter den där dan.
På lördag börjar årets upplaga av Melodifestivalen!
Så varje lördagskväll några veckor framöver har jag en dejt med min nya kompis, TiVo, jag hoppas att vi kommer bli kompisar iaf :)

Dem jag ser fram emot mest att se och höra är (såklart!) Martin Stenmarck (♥) och Helena Paparizou (stavas?)
Älskade hennes vinnarlåt i ESC, vare 2005 månne? Kommer ihåg att jag lyssnade massor på den när jag och Malin skulle till Ayia Napa i Cypern och det var ju därikring.
You are the one, You're my number one,  the only treasure I've ever had.

Och jag har ju alltid varit svag för Martin ;) Älskar när han sjunger på svenska!

Jag hoppas på att Sverige bjuder på en "Euphoria" och "You" återigen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar