tisdag 7 januari 2014

Kärlek på väg

Nu är Tina och hennes aussie-karl Joel på väg till Sverige från Australien.
Mellan den 12-17:e är dem i Stockholm och jag hoppas att vi hinner ses mer än en gång.
Jag har inte träffat henne på ett helt år nu men vi har såklart hållt kontakten med whatsapp, Facebook och våra bloggar.

Tina träffade jag för första gången när jag jobbade i Sumpan.
Hon kom in som StoreSupport som även jag varit en gång i tiden och vi klickade direkt.
Försöker komma ihåg vilket år det var men jag kan inte komma ihåg.

Hon kommer från Skåne och hon flyttade tillbaka dit för att plugga för några år sen (?) så då träffades vi inte lika ofta helt plötsligt.
Men trots att vi varit dåliga på att ses och ibland höras så vet jag att hon är en av mina bästa vänner som ALLTID finns för mig oavsett vad.

Hon är så klok och fin och jag ser verkligen fram emot att träffa killen som har "stulit" henne ifrån mig :)

Älskar Dig!

1 kommentar: