måndag 27 januari 2014

Euphoria

Jag har så mycket att vara glad för just nu, känner mig helt euforisk.

Dock så utelämnar jag väldigt mycket för Er som läser. Ibland så önskar jag att jag kunde skriva om precis allt jag vill, som en dagbok för så funkade jag tidigare innan jag blev Internetberoende.
Men jag tror inte att det finns nån blogg som verkligen lämnar ut sig själv till fullo och jag vill heller inte att ALLA ska få veta precis allt om mig heller, hur kul läsning blir det? :P

Jag har bl.a;

Två fantastiska döttrar i livet.
Världens bästa vänner.
Ett jobb som jag trivs med, där jag får möjlighet att utvecklas och känner mig behövd.
Världens bästa kollegor.
Hälsan i behåll (om man bortser från cystan som jag inte besväras av)
Och snart har jag även nycklarna till min alldeles egna lägenhet.

Kolhydratsstoppet fortlöper på sin tredje vecka, 3,5 kg har försvunnit nu och mitt sötsug är som bortblåst, försvann redan första veckan förvisso.

Puss på Er ♡

2 kommentarer:

  1. De gör mig så glad att höra att du mår bra! När jag kommer hem så har du din egna lägenhet och jag ser framemot att få komma och hälsa på! :) stor kram till dig ♡

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack raring, vi längtar efter Dig! KRAM

      Radera