lördag 4 december 2010

Ett litet farväl

Igår var det sista gången Paulina hade vår favoritfröken på dagis :(
Hon ska genomgå en operation till veckan och blir borta 2-3 månader och om 1 månad börjar Paulina på storbarnsavdelningen så det känns tråkigt tycker jag.
Vi önskade varandra lycka till och kramades.
Paulina förstår nog inte att det var sista gången så jag hoppas att hon kommer ta det bra när det väl smälter in...

Jaa Ni, nu är det inte många gissningar kvar från Er sida, om jag ska vara ärlig så tror jag inte att någon av Er kommer att vinna, det skulle va lite komiskt.
Imorrn har Niklas gissat på att hon kommer, men det tror inte jag.
Jag räknar kallt med att gå till barnmorskan på tisdag, och då är det absolut sista gången med all säkerhet!

Kusin Sagas försök att få lillasyster att komma ut funkade inge vidare, men hon skruvade på sig bra nog i magen om man kollar på formen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar