måndag 27 december 2010

♥ Dag 28 – Det här saknar jag

Ibland kan det dyka upp tankar i huvudet om saker/personer/händelser i mitt liv som jag saknar.

- Jag kan sakna att spela fotboll ibland
- Jag kan sakna att få vara själv ibland, och med det menar jag att kunna göra vad jag vill när jag vill och inte behöva ta hänsyn till någon annan, kunna gå ut och parta och sova över hos kompisar och ibland att bara vara
- Jag kan sakna att bo i Hälsingland ibland
- Jag kan sakna att gå i skolan ibland
- Jag kan sakna att få vara liten ibland, att inte ha några svåra och jobbiga motgångar att behöva ta tag i

- Jag saknar att resa
- Jag saknar att träna
- Jag saknar sommaren
- Jag saknar min Opel

Näe nu får det räcka :)

Till sist så är det en hel drös med människor som jag saknar, både levande och döda, gamla vänner och nya vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar