söndag 5 december 2010

♥ Dag 11 – Mina syskon

Jag har ju som jag skrev i första inlägget 2 yngre bröder.

Hans är 24 år. Bor i Häverödal utanför Norrtälje med sin fästmö Anna-Lena, hennes 2 söner (Melvin snart 3 år och Gabriel snart 5 år) samt deras gemensamma dotter Saga som snart är 1 månad. Han jobbar som byggare och har alltid gjort det. Han gick byggprogrammet på gymnasiet också. Han har varit en riktig partyprisse i sina ungdoms dar men har äntligen lugnat ner sig iochmed att han skaffat familj :)
Han är dessutom gudfar åt Paulina.

Hans och jag i Thailand i november 2009


Mats är 19 år. Bor i Harmånger med vår far. Han är tyvärr arbetslös men kämpar febrilt med att hitta ett jobb, vilket är nästintill omöjligt, men jag håller alla tummar och tår för honom! Han har gått fordonsprogrammet på gymnasiet och är intresserad av bilar. Just nu håller han på och fixar med sin Volvo.
Vi har inte setts sen i somras och han är på väg ner hit inom kort. Vi brukar alltid åka och shoppa tillsammans när han är här och hittar alltid en massa fynd :)

Jag och Hans ligger ju rätt nära varann i ålder så vi har haft stort utbyte av varann genom barnaåren och av vad jag kan komma ihåg så bråkade vi inte sådär jättemycket.

Mats kom när jag var 7 år så han blev ju min lilla bäbis.
Han hade lite problem med hjärtat när han var liten så det blev en del sjukhusbesök för honom och han har fortfarande problem med hjärtat, men inte i samma utsträckning längre som tur är!
Vi ses ju inte så ofta nu men vi vet att vi alltid har varann.

Jag är väldigt glad och tacksam över mina syskon ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar