fredag 17 december 2010

♥ Dag 19 – Detta ångrar jag

Nu har jag "brutit" sviten för denna utmaning, men jag tycker att jag borde få dispens och kör därför vidare :)

Jag ångrar en hel del saker i mitt liv faktiskt, dock har många av mina misstag gjort mig till den jag är idag.
Tänker inte rada upp allt här men 2 saker kan jag bjuda på.

Jag ångrar att jag körde alldeles för fort i en jättefin bil som inte ens var min som resulterade att jag med hjälp av snömodd sladdade in i ett vajerräcke och förstörde bilen totalt, hur kunde jag utsätta mig själv och mina medpassagerare för det? Hade inte vajerräcket funnits så hade inte vi funnits heller...
Behöver jag säga att jag är LIVRÄDD så fort jag känner minsta lilla sladd när jag kör eller åker bil?

Jag ångrar att jag har låtit så många "köra över" mig för att jag inte kunnat eller vågat säga nej.
Tyvärr har jag fortfarande väldigt svårt med detta, men har ändå tuffat till mig lite och rensat bort såna människor från mitt liv. Men på något vänster så lyckas det alltid komma in nya lite då och då...
Men jag ska bli tuffare, lovar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar