tisdag 7 december 2010

♥ Dag 13 – Den här veckan

Har jag inte hunnit med så mycket ännu.

Igår gjorde jag inte många knop, målade naglarna och hämtade Paulina på dagis.
Det tog bara 1 ½ timme att hämta henne, för hon vägrade ju inte att sätta på sig kläderna och sånt...

Idag har jag lämnat på dagis, dem var precis på väg ut så det gick ganska snabbt.
Sen promenerade jag till barnmorskan, en promenad som tar 7 min max i vanliga fall gick på över 20 minuter, hade så ont när jag kom fram.
Kollade blodtryck och lyssnade på hjärtat och sen kollade hon även där nere.
Hon kände på livmodertappen som var jättemjuk så hon utplånade den, mina förvärkar har gett lite resultat :)
Hon kände på huvudet och rörde runt därinne, det gjorde svinont men skönt att veta att hon kan känna huvudet och att det satt fast.
Promenerade hem och nu har jag ont överallt. Aldrig mer en promenad!

Nu inväntar jag resten av min familj och sen ska det handlas på ICA MAXI.

På fredag är det då dags att ringa in till SÖS för överburenhetskontroll.

Annars inga planer so far, vågar mig inte ut på större utsvävningar än dagis för tillfället, det är jobbigt nog.

Det vore ju som sagt skönt att få föda den här veckan också, inget jag räknar iskallt med men det vore lite najs faktiskt.

BF+7 idag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar