tisdag 28 december 2010

♥ Dag 29 – Mina ambitioner

Börjar bli rätt less det här nu men har bara ett kvar efter detta, trodde inte att jag skulle fullfölja det ändå, det var rätt så tråkiga ämnen, skulle ha hittat på egna som många gjort, men men :)

Jag har inte haft så höga ambitioner på mig själv förrän jag kom ner hit till Stockholm och skaffade alla kontakter och vänner som jag gjort.
Så mycket beröm som jag fått och pushningar från folk som jag absolut inte trodde skulle bry sig och från folk som uppfattar mig på ett sätt som jag själv aldrig hade gjort så har mitt självförtroende vuxit.
Dock så har jag väldigt svårt att ta till mig alla positiva saker, det är oftast dem negativa som fastnar men mycket av det positiva har fastnat undermedvetet så jag ska locka fram det :)

Jag ser absolut inte mig själv jobba på ICA resten av mitt liv.
Kruxet med mig är att jag absolut inte har den blekaste aning om vad jag skulle vilja jobba med.
Jag kan inte se mig själv börja plugga, jag tycker jag har gjort mina 12 år i skolan så jag ska ju antingen känna någon som känner någon eller ha hiskelig tur.
Men jag kommer lyckas med det på ett eller annat sätt, det vet jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar