onsdag 1 december 2010

♥ Dag 7 – Min bästa vän

Jag har inte EN bästa vän men jag har många bra vänner som alltid finns i mitt ♥

(Bilderna är snodda från Facebook och har jag inte snygga tjejer så säg? :P)









 - Christel: Vi träffades 1996 när vår gemensamma kusin föddes. Vi hängde med varann på loven och när vi inte kunde ses så brevväxlade vi med varann, trots att det bara var ca. 25 km mellan oss :) Eftersom vi är släkt med varandra så har vi alltid haft ett speciellt band mellan oss och nu bor hon i Sundsvall med sin fina Jimmy.






- Derva: Vi träffades i gymnasiet, på vårterminen, vi gick i samma klass och fastnade rätt snabbt för varandra. Nu försöker vi ses så ofta vi kan när vi åker upp till Hälsingland och våra karlar går väldigt bra ihop. 2 underbart vackra döttrar har dem, Emilia och Wilma.







- Hanna: Vi träffades genom jobbet och i början var jag rädd för henne, haha! Hon reste runt i Thailand och fick ett friår som hon spenderade där. Jag åkte och hälsade på henne och sen dess har vi umgåtts mer och mer. Hon har precis fått världens finaste Elias med sin Danny.







- Hannah: Vi har känt varann en herrans massa år, vi bodde i samma by. Hon har bott i Västerås där hon träffade sin nuvarande make. Tillslut flyttade de äntligen till Stockholm och vi har stora problem med att hitta tid över för att ses. Hon har en ursöt son som heter Teodor och en lillasyster på väg så sen borde det inte vara så svårt för oss att ses ;)






- Ida: Vi har känt varann i lite mer än 2 år. Det började med att hon kommenterade min blogg och sen följdes vi åt genom graviditeterna och hade en tråd på Familjeliv där vi satt och pratade nätterna igenom. När sen våra döttrar kommit så beslutade vi oss för att träffas och vi klickade direkt. Hon har världens bästa Tilde.






- Jessica: Vi lärde känna varann på riktigt via styrdans, när har vi svårt att komma på, men hon är och har alltid varit min trogna danspartner i vått och torrt. Vi har haft SÅ kul ihop och hon bor i Uppsala så det är inte så långt emellan, och dessutom har hon skaffat karl i Sthlm :D








- Karin: Vi träffades genom hennes vackra mor, som var min lärare i 9:an. Supergo tjej med ett hjärta stort som en ocean. Nu bor hon här i Stockholm och vi ska försöka få till en dejt mycket snart :)








- Lina: Min barndomsvän, vet inte hur många år vi känt varann? Vi har haft skitkul genom åren och alltid hållit kontakten. Hon bor också i Stockholm men nu är hon hemma och vilar upp sig efter en operation.








- Malin F: Vi började umgås i samband med min första kärlek för hon är hans lillasyster. Vi har en djup vänskap och jag kan prata med henne om allt. Hon bor i Hudik och har 2 fina barn, Emmy och Ludvig.








- Michelle: Min brorsas första tjej tillika min svägerska. De var tillsammans i 5 år och vi klickade direkt. Även fast dem inte är tillsammans längre så ser jag fortfarande henne som min svägerska och hon kommer alltid att vara gudmor åt Paulina.








- Mina ICA-tjejer: Bea, Sandra och Karro. Kommer inte ihåg exakt när vi 4 började umgås men jag och Bea klickade på en gång. Vi försöker ses så ofta vi kan men nu är det bara Bea som jobbar kvar så det är lite svårt att få till det. Bea har 2 vackra flickor, Melina och Julia och Karro har en bäbis i magen.



.








- Tina: Vi träffades också genom jobbet och klickade direkt. En sann vän som alltid finns när man behöver och som jag har haft en massa skoj med.










2 kommentarer:

  1. va söt du är! tack <3 //kram från hon me bäbis i magen ;)

    SvaraRadera
  2. Vad go du är, detsamma bästa underbara du! Härligt att du har så många fina människor runt dig! Puss å kram <3

    SvaraRadera