onsdag 29 december 2010

♥ Dag 30 – Ett sista ögonblick

Sista inlägget!

Oj vad det är svårt att bara komma på ETT ögonblick för när jag börjar fundera så kommer en massa upp på samma gång...
Men eftersom Ida har varit hos oss större delen av eftermiddagen/kvällen så kan jag skriva om vårt första möte.

Det började med att hon kommenterade min blogg när vi var gravida så vi började följa varandras bloggar
Sen hittade vi varandra på Familjeliv och på slutet av graviditeterna satt vi uppe hela nätterna och "pratade" med varandra via en tråd. LÅNGA utdrag om ditten och datten, mest att vi var så less på övertiden, vi gick över 10 dagar båda två, men hon födde 2 dagar innan mig, Tilde, så efter det kände jag mig så ensam!
Men det började ju även för mig och sen var man inne i sin lilla babyblues och allt vad det var.
När flickorna var 5 veckor gamla så träffades vi i Sumpan där hon bodde då.
Vi satt på ett fik i flera flera timmar och vi hade SÅ mycket att prata om!
Efter det så sågs vi i princip minst 1 gång i veckan och flickorna har alltid kommit så himla bra överens :)
Och jag fann en riktigt fin vän i Ida.

1 kommentar:

  1. Fina du !! Vilken tur att vi fann varandra! <3 jag skickade lite bilder till dig nyss:) Tack för idag!! Kram Idus

    SvaraRadera