fredag 3 maj 2013

Svar på kommentar

Hej. Jag hade min son på Hälsans förskola tidigare innan de blev utkastade av Nacka kommun. Det var katastrof... så jag blev lite nyfiken hur det har gått för er nyöppnade förskola. Trivs ni med Hälsans? Funkar det bra? :-)

Hej, tack för Din kommentar.
Jag var galet skeptisk till Hälsans förskola när jag fick höra att dem var intresserade av att köpa vårt konkursdrabbade dagis, en stor våg av "skitsnack" gick mellan personal och föräldrar pga dels detta med Nacka (läste även Ditt inlägg om olyckan med Din son, skandal!!), men också om andra förskolor inom samma koncern och andra påståenden som att barnen inte får äta tills de blir mätta m.m.

Men vårt dagis har blivit SÅ bra sen dem tog över, det hade det säkert blivit med en annan köpare också men vi är verkligen supernöjda och barnen älskar verkligen att vara där, och personalen också för den delen, man märkte vilka pedagoger som var bra och inte (dem som inte höll måttet sade upp sig) så vi är mer än nöjda! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar