söndag 12 maj 2013

Grym helg

Vi har haft en mycket rolig och händelserik helg och det känns lite trist att den är över, men det kommer ju alltid flera :)

I fredags tog jag med mig tjejerna till Luma och dem fantastiska körsbärsträden och fotade lite (bilder kommer i ett annat inlägg).
Nathalie hittade en bajskorv modell gigantisk som hon såklart inte kunde låta bli, tur att Fine Food låg i närheten så jag kunde tvätta av henne...
När jag och Paulina skulle ta båten över till Djurgårn så regnade det, men när vi närmade oss Grönan så slutade det och vi hade en rolig eftermiddag tillsammans med Sean Banan.
Jag och Niklas avslutade dagen med filmen Flight och jag unnade mig en fruktsallad med kesella och vaniljpulver.

I lördags ringde klockan 7.00. Det var samling 9.15 på Älvsjömässan och Paulina var tokladdad inför sin dansuppvisning/show.

Hon var jätteduktig, såklart, och det var så himla roligt att få se ett smakprov på vad hon lärt sig under terminen.
Hon som är jätteblyg när det kommer till att visa upp saker sprang upp på scenen som hon inte gjort annat och när Mary N'diaye skulle sjunga så sprang hon också fram.
Vi åkte hem och käkade lunch och jag och Nathalie sov middag, så skönt!

Sen laddade jag inför kvällens 30-årsfest, Lisa min gamla kompis från grannbyn och fotbollskamrat hade ett partey (inte party) i en lokal.

Kvällen blev verkligen lyckad och vi hade superkul båda två, bål, grillat till middag (vad kan gå fel?), världens svåraste frågesport, Gullefjun, tårta, presentöppning m.m.
Tack mormor/mamma för barnvaktandet :)

Jag stod för det största paketet och eftersom jag fortfarande är 28 år så tycker jag 30 känns gammalt (höhö) så jag köpte en dramaten till tant Lisa, en (snor)grön med blommor på, dum som jag var så fotade jag den inte innan jag slog in den men Ni kanske kan föreställa Er?

Idag har jag varit lite trött, men fortfarande inte bakis, kommer det nästa år när det är dags för mig att lämna 20-nånting?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar