torsdag 30 maj 2013

Partaj

Vad gulliga Ni är som kikar förbi fast jag inte uppdaterat på ett tag, ska försöka bättra mig!

I lördags åkte tjejerna till mormor, som dem har längtat (läs tjatat) och när hon äntligen var här så tog dem bara sina packade ryggsäckar och gick i princip, så himla skönt att dem är så!
Jobbig mamma som ville ta ett avskedsfoto
En av anledningarna till att dem skulle sova hos mormor var för att jag och Niklas var bjuden på 30-årsfest i Ursvik. Denna gång var det min gamle kollega Mikaels tur att fylla, fast han fyller på midsommar egentligen, och han hade bjudit hela sin Facebooklista och många som han inte träffat på en herrans massa år kom dit så det var ingen dum idé.
Huset vi var i tillhörde hans bror (en av 3) som han byggt från scratch all by himself, fantastiskt!

Det kom ju en hel del folk och vi hade skramlat ihop pengar till intensivkurs för körkort så han blev nog väldigt glad över att äntligen få bli vuxen på riktigt som hans bröder uttryckte det.
Hela hans familj var minst lika härliga som han själv och det var så kul att få träffa dem, den yngsta gästen var 6 år och den äldsta måste ha varit mellan 80-90 år. Bäst var att träffa hans underbara fästmö som jag inte träffat sen Nathalie var bäbis.

Jag invigde min långklänning jag köpte under vår föräldraledighet i Thailand

Mamma skrev roliga kommentarer från tjejerna när hon visade en av bilderna för dem:

Paulina: Tog hon DEN klänningen?
Nathalie: Vem är det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar