fredag 10 maj 2013

Sean Banan

Idag på eftermiddagen tog Paulina och jag båten över till Djurgårn och Gröna Lund.
Planen var att först köpa Gröna Kortet, käka middag och sen kolla på Sean Banan.

På min nummerlapp står det A877, på tavlan för aktuella nummer står det A021, jag frågade personalen om det var ett skämt men det var det ju inte, fick dock ett tips om att det stod nån längre upp och sålde så vi kikade runt lite och köpte sen i butiken.

Delade på en Nacho Grande meny och sen begav vi oss till stora scenen.
Det var galet mycket folk och Sean Banan alltså, jag har inte haft mycket till övers för honom men efter idag så förstår jag varför barnen (och mammorna haha) älskar honom, han är sjukt rolig och han peppar barnen med självförtroende och låtarna kan man ju inte få ur skallen heller, han har verkligen lyckats med det han gör och det är awesome tycker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar