fredag 31 maj 2013

Älskar Stockholm

När jag var tonåring sa jag bestämt: Aldrig i livet att jag skulle kunna bo i Stockholm, jag hatar Stockholm.
Nu sitter jag ju här i Stockholm och kan inte tänka mig något annat ställe att bo på.

Stockholm är allra bäst på våren/sommaren, och jag förälskar mig på nytt varje år.
Bäst just nu tycker vi är att Gröna Lund har öppnat.
Vi var där i söndags, trots regn och blåst, då det var Childhood-dagen.
Behrang Miri, Anton Ewald, Zara Larsson, Ralf Gyllenhammar och Oscar Zia uppträdde och Drottning Silvia var också på plats.
Jag har Gröna Kortet så jag kommer in gratis hela sommaren och på alla konserter, Paulina kostar inte förrän hon blir 7 år så vi har 2 år kvar att passa på att kolla på konserter.
Åkband får hon ju betala fullt pris för men vi har inte varit där och åkt ännu i år.
Nathalie får åka gratis till nästa år, men hon är alldeles för fjompig i år så får hoppas hon vågar nästa år ;)

Efter att Oscar Zia sjungit så kom hans danspartner Maria in från Let's Dance och jag har inte följt det alls i år så jag visste inte att dem var i final.
Nu sitter jag och kollar på finalen och jag hejar faktiskt på Markoolio.
Snart vet vi :)
Kalaspinglor för 2 veckor sen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar