tisdag 6 maj 2008

Överens

Igår kom jag och Niklas överens om att vi INTE ska ta reda på vad Bubba har för kön.
Alla har ju varit emot oss när vi hade bestämt oss för att ta reda på det (inte för att det har avgjort vårt beslut)
Men vi känner det båda två, vi kommer bli glada för vad det än blir :)

Namndiskussionen tog även den fart igår, jag kom med jättefina förslag, medan han kom med vanliga populära namn, plus en massa som jag känner eller som jag har i familjen, han förstår inte riktigt hur jag kan relatera till andra människor, men det är väl självklart, döper Du en unge till t.ex Bert, Bert Karlsson är den första jag tänker på, skulle ju bara vägra.
Vi har ett a4 papper nu med hälften pojkar hälften flickor och där ska det fyllas i namn från oss båda, tycker man inte om namnet stryker man över och ersätter med ett nytt.
Än så länge är det bara han som har skrivit men jag är "ledig" idag så jag har all tid i världen att fylla i den.

Solen skiner och jag har ont i nacken.
Bäst att Malin kliver upp snart :P
Promenix står på schemat.

Puss från mig och Bubba

1 kommentar:

  1. Det där med namn är nog inte det lättaste. På ett eller annat sätt blir det nog något man relaterar till - tex namn på någon i en favoritfilm etc.

    Såg på fejjan i dag att Sofie Brusell nu fått en liten Lydia. Sååååå söt! :)

    SvaraRadera