fredag 23 maj 2008

Fredag

Ja det gick ju inte som förväntat igår.
Hon var hemsk läkaren, kände hur mina ögon fylldes med tårar när hon sa att jag aldrig skulle kunna bli sjukskriven på heltid, plus att hon sa att jag bara kommer få halv havandeskapspenning också, jag blev så arg på henne, hoppas jag inte får henne på förlossningen för det kommer jag vägra!

När jag såg Niklas så kunde jag inte hålla tårarna inne och som tur var så gick han och tränade så jag hann lugna ner mig innan han kom hem....

Ett plus var iallafall att man kan ha semester samtidigt som man är halvtidssjukskriven, pratade med Pettan och han var osäker så han skulle prata med lönekontoret.
Jag jobbar måndag och torsdag och sen står det semester på mig iallafall så jag får verkligen hoppas att jag kan ta några semesterdagar i veckan och få ersättning från FK samtidigt.
Krångligt det här!

Idag vankas det tjejkväll med ICA-bruttorna och lilla Julia, vi ska grilla och som jag har längtat efter grillat kött *mumsfillibabba* :)

Nu ska jag göra mig i ordning och ta och bege mig till Sickla och köpa kött och present.

Ha en underbar dag i solen!

2 kommentarer:

  1. det är upprörande

    SvaraRadera
  2. working 9 to 5 *sjunger*
    näe, jag slutar 18.00 på fredag!

    SvaraRadera