fredag 2 maj 2008

Jobb

Igår körde jag 12-17 och folk tar för givet att jag vill vara i kassan pga min rygg.

När jag jobbade i söndags förra veckan så satt jag i kassan från 9-16, med avbrott på en rast på 45 minuter. Efter den dagen, har nog ALDRIG haft så ont i ryggen som jag hade då och eftersom folk bara tror att det är kassan som gäller så måste jag ju prova mig runt lite, kan ju inte sitta där med dem smärtorna jag har, det syns ju utåt sett för det är inget jag kan hålla inne med direkt....

När jag sa att jag inte ville vara i kassan fick jag sura miner tillbaka, men sket i det och körde kollo. Det gick hur bra som helst för mig. Jag hann med mycket mer än vad någon annan skulle göra och fick jättemycket beröm, hade ju inte klarat en timme till med plock, men 5 timmar funkar iallafall.

Jag och chefen fyllde i alla papper till Försäkringskassan igår också, det gick rätt fort, nu ska jag bara ta reda på vart pappren ska skickas och sen så ska vi skicka in dem.
Måtte det gå vägen denna gång! *hoppas*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar