söndag 11 maj 2008

Söndag

Om Ni vill veta vad som hände igår så läs Malins senaste blogginlägg http://mallisbrallis.blogspot.com

Idag stod jobb på schemat, satt i kassan från 9 till 15 när jag äntligen fick komma upp och plocka lite frys med Hamed i en timme.
Har sjukt ont i rygg och axlar för tillfället, hatar söndagar, MEN, jag måste ju få OB-tillägg för annars skulle jag verkligen inte klara mig.
Har ju inte fått pengar än från Försäkringskassan vad jag vet och det skulle inte förvåna mig om det dimper ner ett brev i brevlådan imöra.
Dem hade ringt och sökt chefen i veckan, men han var inte där, så säkert är det nåt knas med något, skulle INTE förvåna mig ett dugg.

Håller tummarna för att Havandeskapspenningen går igenom och att jag får ersättning för dem månader jag varit sjukskriven också!

Imorgon är det också jobb, känner mig noll motiverad, skulle behöva ha en vilodag efter denna skitdag!

Något jag även gjorde igår var att rensa ur garderoberna.
Det är väääääääldigt mycket kläder som jag INTE kan ha, konstigt :P
Så nu har jag lagt dem åt sidan, Malin ska kolla om hon vill låna nåt under tiden, men annars så är det bara kläder som jag kan ha graviditeten ut och efteråt också.
Sen får jag äntligen ta på mig mina älsklingsjeans igen *förhoppningsvis*

Nu ska jag laga middag och lunchlådor, Niklas jobbar.

Tack för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar