torsdag 15 maj 2008

Massa massa to do

Segaste jag är här igen.
Har verkligen varit fullt upp dem senaste dagarna.
Har införskaffat ett badrumsskåp till badrummet *doh*
Bra att ha då Bubba kommer då jag tagit upp alla befintliga skåp.. :)
Har även köpt 2 växter som står bredvis tv:n, Niklas slår typ vad om att dem är döda inom en vecka, men då gör vi det bra!

Kommande dagarna är också fett busy:
Lördag: Jobb, Lisa har födelsedagsfest
Söndag: Jobb
Måndag: Barnmorskebesök och förhoppningsvis dejt med Jessica
Tisdag: Kikki & Malin dag
Onsdag: Jobb
Torsdag: Läkartid och sjukgymnast
Fredag: Tjejkväll med ICA-tjejerna
Lördag: Bröllopsfest för Kadidja (Niklas kusin)
Söndag: ?
Hinner nog bli en massa annat inplanerat också.
Förhoppningsvis så blir jag sjukskriven på heltid om en vecka, annars vet jag någon som inte kommer vara nöjd....

Nu måste jag börja med maten, ska få besök av nån på Ownit också idag, jippie.

Skriver ett roligare inlägg en annan dag!

2 kommentarer:

  1. Länge länge ska jag vakta...! Dom ska tapetsera om i nya lägenheten så hon är lite ivägen då...
    Liiiite hinner vi väl leka?!

    SvaraRadera
  2. Det låter sjukt underbart bra!!! Woho, och YEE-HAW!!!!

    SvaraRadera