onsdag 7 maj 2008

Barnvakt

Tog bussen till Karolinska, den stannar på jättebra ställen så om jag inte vill betala för att åka kommunalt nånstans så kan jag ju ta den bussen sen med barnvagnen :)
Mötte upp Bea och Julia i entrén och sen var Julia min i 1 ½ timme.
Vi hade väldigt trevligt hon och jag, pratade med en massa tanter som överöste henne med komplimanger, hon är en riktigt söt unge :)
Jag sa ju att det var min väninnas dotter, men ändå så fick jag höra att jag hade en bedårande dotter och fick lyckönskningar till min dotter.
Jag kanske får en dotter, alla verkar ju tro det utom kanske 3 pers som tror att det blir en pojke. Om 4 månader har vi förhoppningsvis fått svar på det :)

Sen gick vi till Solna Centrum och lunchade, blev även shopping, fick med Bea på att prova min stil, men hon tycker inte att det är nåt för henne, så länge hon provar är jag nöjd :)
Vi skildes åt vid 16-tiden och nu är jag hemma.

Derby ikväll mot Bajen, en Kikki-kväll :)
Barnmorskorna är ju äntligen idag :)

Försöker komma överens om en kryssning också, det är inte så lätt att få med alla samtidigt, men jag vill inte åka när jag är höggravid och när risken finns att jag kan föda, känns liiiite osäkert, så vi får se hur det blir. Fredagen den 13:e juni diskuteras för fullt, hoppas det blir då!

Hej svejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar